منتديات أحلى استايل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى عام وتقنى ودعم

دخولدخول  التسجيلالتسجيل  الرئيسيةالرئيسية  

انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى

ZayeD
قمر
ماهر
7 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ماهر
Member
Member

سجل فى : 30/10/2008

المساهمات : 88
من ..
ذكر
اعمل ..
احب ..

انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى Empty
مُساهمةموضوع: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالأحد 25 يناير 2009, 12:33 pm

انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى M5znk-908b4ffe08

انا عاوز ردود
قمر
Member
Member
قمر

سجل فى : 20/10/2008

المساهمات : 9358
من ..
انثى
اعمل ..
احب ..

انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى Empty
مُساهمةموضوع: رد: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالأحد 25 يناير 2009, 4:45 pm

حلوة يسلمو
بالتوفيق
http://alhobhmza.yoo7.com
ZayeD
Member
Member
ZayeD

سجل فى : 28/08/2008

المساهمات : 7591
من ..
ذكر
اعمل ..
احب ..

مُساهمةموضوع: رد: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالأحد 25 يناير 2009, 11:44 pm

جميلة اخي لكن انت قمت بالكتابة فقط و لم تقم بالتصميم Very Happy
http://ahlaamontada.ahlamontada.com/
OmAr71
Member
Member
OmAr71

سجل فى : 01/12/2008

المساهمات : 8261
من ..
ذكر
اعمل ..
احب ..

مُساهمةموضوع: رد: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالإثنين 26 يناير 2009, 9:29 pm

شكرا جميله
afnan@sh
Member
Member
afnan@sh

سجل فى : 21/12/2008

المساهمات : 4454
من ..
انثى
اعمل ..
احب ..

مُساهمةموضوع: رد: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالثلاثاء 27 يناير 2009, 12:50 am

جميله
ولكن صحيح مثل ما قال زايد..
انت قمت بالكتابه فقط ولم تقم بالتصميم...
ExTreme
Member
Member
ExTreme

سجل فى : 11/04/2008

المساهمات : 669
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالجمعة 06 فبراير 2009, 4:03 pm

لا يهم ده شىء جميل
الخطيررر
Member
Member
الخطيررر

سجل فى : 07/02/2009

المساهمات : 85
ذكر

مُساهمةموضوع: رد: انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى   انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى I_icon_minitimeالأحد 08 فبراير 2009, 1:09 pm

وين الصورة Sad Sad Sad Sad
http://Www.EgyHak.Tk

انا عملت صوره وانا عاوز كبار المصميمين يدخلوا علشان دى اول صوره اعملها فى حياتى
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» عاوز صوره وتوقيع
» لو سمحتو عاوز صوره لصفحتى على الفيس
» ممكن دخول احلى المصميمين انا محتجلهم كتير
» انا من الساعه 12 وانا مستني طلب
» طلب وانا متاكد اني باقي حل